dilluns, 3 de desembre del 2012

5,4,3,2,1...0!!!

Finalment el dia 8 ja el tenim gairebé aquí! 
Aquests darrers dies han estat molt intensos: preparatius, excels amb llistes de coses per no oblidar-me res, reunions per tancar temes, gestions, compres, sopars i dinars de comiat...un reguitzell infinit  de coses a fer que no em deixen estar quieta ni un minut! QUINS NERVIS!!!
Això d'emmigrar és més complicat del que em pensava. Però bé, tot és qüestió de posar-s'hi...i ara jo ja ho tinc bastant encarrilat.

A part dels preparatius físics també m'he anat preparant mentalment. Sóc conscient del pas que faig, de tot el que deixo enrere sense tenir massa idea del que vindrà, però ara mateix aquesta incertesa m'atrau, m'emociona i em fa sentir viva. No tinc cap expectativa, la ment en blanc, amb ganes de conèixer i descobrir coses noves però sempre procuraré tenir present qui sóc i d'on vinc ja que com diuen els tòpics, moltes vegades no apreciem el que tenim fins que ho perdem. I com que considero que és veritat, aquestes últimes setmanes he procurat avançar-me al tòpic i gaudir al 100% de la família, de les trobades amb els amics, del bon karma del meu piset, de la bellesa de Girona, de l'ambient de Barcelona, de la tranquil·litat d'Amer... per tal de no perdre-ho mai. Han estat uns dies molt emocionants i inoblidables on he assaborit cada minut i on he pogut reafirmar que sóc molt i molt afortunada de poder despedir-me de tanta gent que m'estima i m'aprecia. Així doncs, m'emporto la maleta ben plena de bons records i bones vibracions.

Ara, ja només em queda "tatxar" algunes tasques pendents anotades a l'agenda i acabar les maletes.
Ja estic a punt, a punt per despegar cap aquest nou món que m'espera!

2 comentaris:

  1. ...i un paquet de galets dins la maleta. Perquè hi ha coses que si són imprescindibles. Els "homes estàtics" d'aquest pais et trobarem a faltar.
    Rock and Roll!!!

    ResponElimina