dimecres, 21 de novembre del 2012

Km 0

Al llarg dels últims anys, diverses vegades, se m'ha passat pel cap la idea d'iniciar un blog on anotar curiositats, inquietuds, descobriments,...però mai ho he arribat a fer.

Potser per falta de ganes? Potser per no saber ben bé com començar? Potser per no saber què escriure? Potser per no teniu prou clar l'objectiu? Potser per no saber per a qui escriure?

Ara, en canvi, considero que és el moment oportú i l'objectiu és ben clar: una nova etapa que començo i que vull compartir.

Durant els últims mesos m'he submergit voluntària i involuntàriament en un reset general. Últimament el meu ordinador personal gairebé ja no funcionava, per processar qualsevol cosa trigava un eternitat, s'encallava contínuament...Així doncs, necessitava formatejar-lo de dalt a baix.

En aquest moment ja estic instal·lant el nou programari; he de seleccionar curosament quins programes hi instal·lo, no vull carregar massa la màquina. Per tant, he de prendre decisions i totes elles importants. Cal meditar-les totes, de la primera a l'última. No tinc pressa però sé que no m'hi puc adormir. Ja no si val postposar-ho per "demà". Avui és avui i, potser, no hi haurà demà; he d'avançar.

De moment, el dia 8 de desembre agafo un avió cap a Beijing, la capital de Xina, i el dia 10 de desembre començo a treballar a Crossboundaries Architects.

Il·lusió, respecte, nervis, por,...m'envaeixen, cada dia una mica més, en veure que el dia 8 s'acosta i que la nova aventura és a punt de començar!!

2 comentaris: